30 April

Dagen har börjat toppen :) vaknade vid nio och åt frukost, Soheil är på besök och jag kunde inte vara gladare. Han och Björn är nere i biorummet och ser på film just nu och mer film lär det bli. ska snart gå till Kimmos skola och möta upp han, han kommer bli skit glad för är det någon som avgudar Soheil (mer än jag..) så är det han :) Många som vill träffa Soheil och jag tror inte han hinner med alla, han skulle behöva stanna i betydligt fler dagar i så fall (inte för att jag skulle klaga, om jag fick bestämma skulle jag låsa in han i källaren och behålla honom här ha ha)

Igår var vi i Kalmar på ultraljud och det måste vara något av det häftigaste man kan va med om. Bebisen mådde bra och allt såg ut som det skulle. vi fick se huvud, rygg, fingrar, fötter och jag hade nog kunnat stanna hela dagen ha ha. Jag har gått 17 veckor och beräknas föda 1 oktober :) Han/Hon är 13½ centimeter och mycket livlig liten sak. Barnmorskan hade svårt att ta en profilbild till oss eftersom bebisen flyttade på sig hela tiden och vände ryggen till eller rörde på huvudet. bestämd redan nu... men bilden blev helt okej :) Björn va grymt nöjd för denna gången kunde han se vad det va som rörde sig. vi kunde inte varit lyckligare :D  

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0