14 April

Kimmo var rastlös och ville hitta på något och i brist på annat fick han stå ut med mig he he så det blev tv spel och en hel del film.. och pannkakor! Somnade runt ett tror jag.. sen vaknade jag vid nio och då blev det färska frallor från emmagården och lite yatzi hemma hos mamma..

jag har haft ont i magen under en tid (i stort sätt sedan jag fick veta att jag var gravid). jag har oxå känt fosterrörelser ett par gånger senaste veckan så det är säkert inget att va orolig för.. men det är svårt att slappna av när man inte vet ifall det ska göra så "ont" som det gör. Ringde barnmorksan idag så imorgon blir det Kalmar och mitt första ultraljud *ler* spännande - jag ska få se min bäbis! Jag och Björn har pratat om ifall det är mer än en där inne, vem vet, kanske blir två, tre eller som Saga säger "åttahundra tusen stycken" ha ha jag vill ju ha en stor familj så jag kan väl lika gärna ta två dirket ;) man börja ju fundera när man folk frågar vilken vecka man är i.. jag svara att jag är i vecka 15 och varje mäniska blir chockad och säger typ "och redan så stor?!" jag vet inte om dom har fattat det men jag är vackert fet. fattar ni: VACKERT FET. ska det va så svårt att fatta?? *ler stort* mamma säger det i alla fall och alla vet ju att mamma vet bäst ^^





Kommentarer
Sanna

Du är vackert fet ;D

2009-04-16 @ 16:26:28
URL: http://karleksmumms.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0