29 Augusti

Igår Var jag hos mamma och hjälpte henne i röda korsets butik eftersom mormor skulle baka bröd (igen..).  Jag hann inte mer än att komma hem innan Björn och Stefan kom svettiga från banyn och vi åkte till Stefan för att fika i ett par timmar... Väl hemma skulle jag och Björn se film med vi gav upp då jag hade så mycket sammandragningar att jag inte kunde slappna av. Det blev till att somna i hans knä framför teven istället *mys*

Idag var jag i butiken med mamma igen... När jag kom hem började jag och björn att pyssla här hemma och vi hann med ganska mycket. Ikväll blir första natten vi sover i vårt nya sovrum, det är bara lite smått kvar men det fixar vi imorgon. Vi har borrat upp skötbordet (Mycket krabb!) och jag har strykit de barnkläder vi har :D

Björn ligger nere och ser på teve men vi ska se klart filmen så fort jag kommer ner... fast han sover gissar jag på för jag har varit här i en timma utan att han har märkt av mig he he




ÅH VA JAG ÄLSKAR DEN MANNEN! ;)




Kommentarer
tina

det är så man ler för man vet hur lycklig du är :D

2009-08-31 @ 18:08:37
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0