4 December

I Lördags då jag skulle göra i ordning Elias inför dopet och bada honom kom jag på att jag ännu inte fått i ordning på julsakerna. Jag hade varit med mamma och dukat i församlingshemmet där vi skulle ha fika efter dopet och nu var klockan på tok för mycket. Jag bad Björn hämta julsakerna i källaren eftersom jag kunde stryka gardinerna och plocka fram julstakarna i alla fall. Björn kom upp och berättade att vi hade en läcka någonstans. Jag gick ner och tittade och det bokstavligen regnade från taket i källaren... Först idag har vi fått tillbaka vattnet i köket och det ska bli skönt att slippa diska i badrummet. Får se vad det kommer att kosta.. inte kul när det blir så här men vad gör man? Man får le och se glad ut..

Dopet gick bra. Helena och Niklas var gudföräldrar (Helena och jag tycker för övrigt att det är roligt att hon och Niklas möts vid altaret för andra gången *flin*). Elias skötte sig bra och verkade mer än nöjd över all uppmärksamhet :) Han fick MYCKET fina presenter, Tack ännu en gång =) Han fyller för övrigt två månader idag, mammas stora kille...

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0