25 Februari

Två lyckliga ska bli tre :)

Det har gått ett år sedan vi bestämde oss för att skaffa barn. vi höll det hemligt eftersom vi ville överraska våra familjer men när inget hände och månaderna gick bestämde vi oss för att berätta för min familj. I början av januari mådde jag mycket illa och kände mig ur, jag tog två gravidtetstest men båda var negativa. jag tog kontakt med läkare som tog prover men hittade inget fel. Han sa att jag hade alla symptom för en tidig gravidtet men eftersom testen va negativa måste det handla om stress. veckan efter skulle jag gå ut med Emelie och tog ett nytt test, denna gången visade det att jag var gravid...

Jag var hos barnmoskan igår och fick veta att jag är i vecka 10 och om allt går som planerat ska vi bli föräldrar den 30 September :) Mycket spännande men samtidigt lite läskigt. Jag har inte blivit av med mitt illamående ännu *usha* knappt varit utanför dörren på tre veckor, längtar tills jag kan va lite mer som vanligt och orka med igen, finns så mycket jag vill hinna mer :)




Kommentarer
Alex

Stora Gratulationer! =D

2009-03-02 @ 17:52:30
Hussein

hej !! känner du Abbas rezai ????

2010-12-13 @ 05:20:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0