1 Juli

Var i Kalmar igår med mamma och syster. Köpte en del kläder, äntligen har jag kjolar!!! Det har varit FÖR varmt för mina kläder men ju jävla är jag redo ha ha Synd bara att den ena visade sig vara lite då jag kom hem (Jag testade den vita som passade och bytte färg..) kan kan ju inte ha växt en storlek i bilen? eller?

Vår bröllopsdag blev toppen! Jag är den lyckligaste i världen som har en sådan underbar man! Du och jag för evigt.. och bebisen då också självklart ;)

I Helgen bär det av till Sya och träffa Björns familj OM det blir fint väder. Mamma och mormor (och eventuellt Kimmo) ska med och få se lite av det som finns där upp :) Jag längtar...




Kommentarer
Amy Haglund.

haha! de har funkat förut så ja hoppas på de iaf ^^

Mysig blogg! Måste ja fortsätta läsa! ;P

2009-07-02 @ 00:34:11
URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma
Amy Haglund.

^^ JA :D lr ja tror de,, har ändrat designen på flaskan tror ja men innehållet ska väl vara de samma :D tack!

2009-07-02 @ 23:22:58
URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma
Daniel

Såg du blivit lurad av Modeakuten.



Kan hon med att blåsa sin egen bror så förstår jag hon kan blåsa andra också,,

2009-07-04 @ 03:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0