14 Juli

Jag har varit hundvakt år syrrans lilla best.. ibland funderar jag på ifall det verkligen är en hund.. Nelly beter sig mer som en antilop... eller som en gris.. hon trycker ansiktet mot marken och kryper, ska en hund göra så??? sex naglar kostade det mig oxå... jävla hund. Fast nu är mamma nöjd för hon tyckte mina naglar blivit lite för långa *mumel*

Idag var jag i Kalmar och pratade med en barnmorska. Lite orolig inför förlossningen men det är väl ganska normalt? 12 veckor kvar. Börja bli jobbigt att gå med foglossning och all extra vikt och MER ska det bli *he he* det är ju en del kilon man gått upp om jag säger så men det betyder ju bara att det finns mer av mig att älska ;)

På kvällen åkte jag med björn och killarna från hans grupp i brandkåren och tittade på när dom spelade volleyboll. Dom undrade säkert va det var för en fet padda som satt och tittade på men jag gillar att se på när man man rör sig *Ler stort*    
    
      






Kommentarer
Tina

Vill med ha sådan mage!! :P

2009-07-16 @ 21:45:34
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0