24 Juli

Denna veckan gick fort. I  måndags var jag hos barnmorskan på koll. Det gick bra fast jag ska träffa en sjukgymnast som ska kolla ifall det går att göra något åt min foglossning.  Vissa dagar är det jättejobbigt men Björn är super gullig som vanligt och hjälper mig med allt från att damsuga till att rulla upp mig ur sängen ha ha Jag försöker att röra på mig så mycket det går och jag tycker själv att jag är duktig =)


  

Jag var och hälsade på syster i veckan, Jag tycker att jag är i Nybro så ofta jag hinner nu för tiden. Kanske dags att hon flyttar hit? det enda som saknas i emmaboda är syster min.. och McDonlands.. sedan vore emmaboda fullbordat ;)

Jag och Björn har köpt vårat 1:a babyplagg. Han fick välja dessutom. Lite trist bara att vi senare kom fram till dett det nog var en hel del för litet... Idag var vi i Kalmar och det var ett jävla liv i magen sista biten i bilen. Sparkande och rullande och allt vad det går att göra i magen *mysigt*

Niclas är på besök men åker hem imorgon , Alltid lika kul när familjen Karlsson kommer på besök, nästa vecka kommer Björns föräldrar hit också :) Hoppas vi har tur med vädret för det har varit en hel del regn de senaste dagarna, fast idag sken solen äntligen!




Kommentarer
tina

Du får be din syster flytta till E.boda då :)

2009-07-25 @ 10:58:26
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Liv

för litet babyplagg? det kan väl knappt vara för litet när de föds.. eller köpte ni nåt som var tänkt för prematurbäbisar? :D

spännande att följa din blogg :D

2009-07-25 @ 15:46:03
URL: http://livleverlivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0