17 Juni

Igår fyllde mamma år :) Gjorde mitt bästa för att det skulle bli en dag att minnas så det hoppas jag hon fick :) Jag bakade tårta och lagade middag (med lite hjälp av lillebror) Stefan är utomlands med Emelie och hennes familj och min andra bror jobbar liksom Syrran så det var i stort sätt bara jag och Kimmo som grattade henne... Jag tyckte om Jonas kommentar "Bästa presenten måste va att Stefan är bort rest" HA HA HA

Idag kom Helena (Min älskade Big brother kompis) och mamma kunde äntligen få sin paket. Helena och jag la ihop så att mamma kan göra sin tatuering, ska bli intressant att se hur den blir.. Huvudsaken är att hon blir nöjd!

Imorgon blir det Nybro och kanske till och med Kalmar. Björn ska till kalmar för att köpa en bröllopspresent till lilla mig =) Jag har redan köpt till han (och förhoppningsvis blir han nöjd) Vi firar vår första bröllopsdag den 20:e *mys* Kärleken är underbar... 



     



Kommentarer
mamma

Du o Helena började ju redan dagen innan med att fixa mitt hår.Jag blev så nöjd,(o korthårig )Du ska veta vad glad jag blev när Kimmo kom in med tårtbiten med ett ljus i.Den underbart goda middagen du bjöd på och den fina tårtan du o Kimmo bakade...Min dag kunde inte ha blivit bättre,puss på dej o tack så mycket.Du har verkligen ett hjärta av guld(precis som din maaamaaa)

Dagen efter blev ju oxå så trevlig då Helena,Björn o du grattade mej med något jag verkligen önskade mej.Ni ska få se resultatet så fort som möjligt.Tack än en gång för att ni finns o för att ni är så söta.Er har jag fostrat bra :)

2009-06-25 @ 16:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0