24 Mars

idag när jag vaknade och tittade ut fick jag se snö.. S-N-Ö. jag trodde det var dags för sol men nej nej.. senare på dagen sken solen genom mitt fönster och jag gick till mamma men va dum man kände sig, det var ju svinkallt och så fort jag gått bara några meter försvann solen och det började blåsa och snöa igen *hmmm*

jag skulle jobbat tre timmar på skolan så jag var uppe vid kvart i fem. mådde illa men tänkte att det nog skulle gå över. Björn jobbar natten och kom hem tio i sex och körde mig. redan efter en halvtimma kände jag att något var fel och satte mig ner. fem minuter senare tog jag ett nytt tag och fortsatte med städningen men kroppen sa ifrån. jag satte mig igen och tittade på klockan som inte var mer än strax innan kvart i sju. fick springa på toaletten i väntan på att spy en inget kom förutom en jävla halsbränna. Kroppen sa emot och jag kände samma yrsel och känsla som när jag var hos Helena. Det fanns inte mer att göra än att gå till min jobbarkompis och säga som det var -att jag inte orkade. inget vidare. jag trivs ju som fan med jobbet men vad ska jag göra när kroppen säger ifrån? jag fick hålla i mig när jag gick. "Gud va blek du är" sa min jobbarkompis när hon såg mig. fem minuter senare hoppade jag i bilen med Björn och tillbaka hem... jag försökte men det gick inte.. såååå besviken :/


"Nu får du allt dela med dig" och det ska jag... mycket tjat om min mage och vänner som villa ha bilder så jag tänkte att jag lägger ut en liten diskret bild på mig.. tagen för cirka en vecka sedan. men mest för att svärmor ska få se ;)


Fyller år gör man oxå om drygt en vecka.. inte trodde jag att jag skulle hinna med att finna min drömprins, förlova mig, gifta mig, skaffa hus och bli gravid innan jag fyller 25 år ha ha det är ganska bra jobbat om jag får säga det själv ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0