27 Mars

fick tillbaka på skatten *chockad* mer säger jag inte he he Björn fick oxå tillbaka men hade inte lika stor tur *flin* men allt mitt är ditt hjärtat ;)

Igår var Familjen Bodin/Holmgren här på besök :) alltid lika trevligt, jag och Emelie passade på att prata om mat och bebisar medan stefan och Björn spelade tv spel som vanligt. han ville inte hem ha ha men det kan jag förstå så fint  biorum som vi har he he

vill tilläga att jag tycker det är dåligt att en viss äcklig små gris ska förstöra för andra på grund av svartsjuka. Jag står bakom dig, rättvisan kommer att segra och vi kommer att skratta åt detta en dag. du och alla inblandade vet jag jag menar.... Det är dags att välja sida.


Björn & Jag kom fram till att denna är ganska lik mig =)



Kommentarer
Alex

Fin du är, put! =)

2009-03-29 @ 10:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0