29 Maj

På lördag ska jag till Nybro och träffa en viss Diana som jag inte sett på flera flera år. Hon är här på besök från spaninen och om inte jag fattat fel skulle hon uppträda på torget? Åker nog in med mamma som det ser ut...  Har jag tur kanske Helena och Ola bjuder på fika, jag fick nyss en bild på den enorma bakelse hon köpt till sig själv OCH jag vill smaka! ha ha

Planerana för helgen var annars att jag och Björn skulle grilla med Helena och Ola men Björn har brandvakten så det får bli en annan gång.. jag har inköpt tre filmer jag skulle sett med syster så än vet jag inte hur det blir.. Var ju nyss hos dom så kanske behöver dom lite tid för sig själva, jag har ju hört att jag är fröken "Cockblocker" *Flin*

Jag har skrivit hela kvällarna och har se film. Vädret har varit skit dåligt men det ser ut att bli bättre. Kanske ska jag iväg och simma, ska fråga om han vill följa med. Att se mig i bikini är nog inget han vill missa HA HA

Har inte lika ont i ryggen, blev lite orolig när mamma sa att jag borde ringa till barnmorksan och kolla med dom. Bebisen ligger ganska långt ner känner jag och det är mycket sparkande fortfarande *mys* mammas lilla bus






Kommentarer
Ivana

Ja det är frågan när du har tid för mig kvinna!! NÄR NÄR NÄR?? vad ska du göra till helgen?

2009-05-29 @ 13:02:46
URL: http://ivanab.blogg.se/
soheil

cute mariya :) as always.. hugz soheil

2009-05-29 @ 21:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0