16 November

Det är mycket man har att göra innan det finns tid över till att sitta vid datorn men NU är jag här igen ^^
I helgen tog jag och Björn med oss Elias till Sya för att hälsa på Björns familj. Lika trevligt som allt och god mat fick vi oxå, den där Birgit hon kan sina saker hon ;) Synd bara att Elias inte mådde så bra men vaken det var han i alla fall... en hel del till och med. Från halv två på eftermiddagen till nio på kvällen bestämt. Men alla va så glada över att ha honom där så det var inga klagomål. På natten vaknade han en stund men då fick pappa Björnt a över och efter en liten stund somnade han igen. Mammas älskling, det är inte lätt att vara liten...

Den 1:a advent blir det dop, ska bli skönt att få det gjort. Vi har valt att bara bjuda familjerna. Lungt och stilla, så som det ska vara =) Idag hinner jag inte skriva mycket, Björn ska till jobbet så det är dags att vara mamma igen, Elias vaknar nog snart om jag känner min son rätt *mys*




Kommentarer
Tina S

Härligt! Mår den lille bättre då? :D

2009-11-17 @ 20:40:21
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
svärmor

TACK!! Mycket trevligt att träffa lilla familjen och Elias är helt bedårande och även hans föräldrar. De bara sprider gjädje och kärlek.



Kram!!

2009-11-17 @ 21:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0