5 November

Dags att skriva igen. Pappa Björn har hand om Elias innan det är dags för honom att jobba sista natten denna veckan. Jag hör att Elias inte är glad, lite mammig nu när pappa haft fullt upp med jobbet kanske? Stackars Björn, han längtar nog till jobbet nu *ler elakt* Nej, Pappa Björn är toppen, han är verklign gjord för att vara pappa och jag är så glad och stolt över honom =) Längtar till helgen då jag får ha honom hemma hos oss :)
Elias sover bättre om nätterna nu fast lite avundsjuk är jag på Emelie som får sova hela 5 timmar i rad, den där Alva är duktig hon (eller lat? ha ha). Jag sover i gästrummet med Elias nu för tiden, han sover bättre i vagnen än i spälsängen så varför inte? Han sover i regel 2-3 timmar men ibland har det hänt att han sover 4 och då jag jag mer än nöjd. det känns som om jag inte gör annat än byter blöjor, ammar och fösöker sova. Men det är som min mamma sa, det är det bästaste jobbet man kan ha och när jag ser på min son är det inte alls jobbigt att gå upp klockan halv fem och göra det som behövs göras :)  Lyckan är totalt...

Var tvungen att ta med denna underbart söta bild på Kusin Saga med Elias, en mer barnkär unge får man leta efter :D Ska ner och ta hand om min son nu så att hans pappa får komma iväg till jobbet :D





Kommentarer
Jonna

Va fina de ar. Kul att lasa om allt som hander gumman. Kanns som jag ar lite narmare nar man far en inblick i din vardag, lova o skriva nar du far tid. Stor kram

2009-11-06 @ 10:38:29
Jonna

Hej gumman. Ja snart snart e vi hemma. Underbart. Jo du mitt spoke har verkligen gjort sig hord. Men nu ska det till en hel del innan det kan riva ner nagot igen. Tyvar ar Alex inte hemma alltid o da far man ta tag i det sjalv. Nu ska jag till jobbet, hors snart kram kram

2009-11-06 @ 23:15:03
Tina S

Åhh vill med ha min lille! Mm mamma sa att efter 2 veckor så sov jag hela nätterna:p likså mina systrar:p Så hon hade tur hon :p

2009-11-07 @ 10:06:01
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Ante

Hejsan! Jag ville bara gratulera er till lille Elias och samtidigt passa på att hälsa till min innebandykompis Björn att vi fick en dotter i söndags morse precis som han förutspådde i tisdags! Hon ska heta Ellie. Mvh Ante o Johanna

2009-11-10 @ 13:42:03
URL: http://yzerman.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0