10 September

Igår blev det äntligen av! Jag har varit ett fans till Pablo Francisco sedan 2000 och missade honom förra gången då han var i Linköping. Igår åkte jag och Lisa till kalmar för att se honom och Bebisen stannade lydigt i magen  till min stora förvåning (och lycka). Grymt roligt var det, synd bara att ljudet var för högt.. ljudkillen satt bara och jäste hela showen och verkade inte bry sig alls *grrr* Efteråt fick man träffa Pablo och de andra som var med så jag kunde inte varit med lycklig *ler stort* Nu får bebisen komma när han/hon vill...

Kom hem till ett tomt hus eftersom Björn jobbar natt fortfarande men han hade fixat en överraskning. Han hade plockat och diskat och på bordet stod en blomma, godis och ett gulligt kort. Har jag världens sötaste man eller har jag världens sötaste man!? det är Kääärlek =)




Kommentarer
mamma

du HAR världens snällaste man o du är värd det.Hoppas du hade riktigt kul

2009-09-11 @ 11:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0