12 apr

Som alla vet fyllde jag år den 1:a April (vem man glömma det..) men redan dagen efter fick jag världens överraskning då det ringde på dörren och Soheil stod där. Jag hade svårt att visa hur glad jag verkligen blev och fick verkligen kämpa för att inte börja gråta *Myser* Han stannade hos oss i några dagar. Födelsedagen blev stressig men endå lugn. Hade typ bara Stefan, Emelie, Ola, Helena, Soheil och Kimmo på besök (och min underbara Lisa som kom med blommor). Fick världens snyggaste tårta av Emelie, en locktong av min syster (med orden: nu slipper du se ut som en utvecklingsstörd i huvudet.. öh, tack?), en diskmaskin av min man m.m Grattis på mig *klappar händerna* Dagen efter åkte vi till Sya och Björns familj. Var skönt att komma bort, trivs verkligen där. Jag frågade Björn senast idag när vi ska åka upp igen *ha ha* Jag har världens bästa svärmor och Elias var glad att se sin farmor han också =)

 




Kommentarer
svärmor

Tack älskade Maria. Du är världens bästa sonhustru. Björn är lyckligt lottad o även vi. Det känns bara så naturligt när vi är tillsammans. PUSSA Elias från mej, gullungen.

2010-04-14 @ 16:58:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0