20 April

*host hos* Jag har gått och blivit sjuk... Inget vidare men man ska inte klaga, kunde varit värre. Än så länge är det mest halsen som gör ont men vem vet, det bryter kanske ut på riktigt snart.

I helgen var jag Kalmar med Ivana och Lisa.Vi firade min favorit terrorist Marcus som fyllde 25 nyligen. Han hade hyrt en lokal men vi stannade bara där en stund.  Var kul att träffa lite
människor man inte sett på länge, som till exempel Freddie. Träddade annat folk också men man märker att man växt ifrån vissa. Ska hälsa på Marcus och Ida någon dag hade jag tänkt =) Men men. Efter det drog vi vidare till Palace (där vi inte kom in...) och sen Bistro. Ivana gjorde hela kvällen när hon hotade en "bratt" med OG och sin "150 kilo från Bergsjön" HA HA Lisa lyckades omedvetet bryta upp ett förhållande då en kille raggade på henne när hans flickvän tittade på *jävla liv* (jag säger bara det: Kalmar.. slummen i ett nötskal) Mycket kul hade vi i alla fall men som alltid är det skönt att komma hem...

 



Tack för en trevlig kväll :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0