14 Juni

Åh, jag har hunnit med massa skoj =) Var till exempel i Kalmar och hälsade på Marcus och Ida i deras vackra hem. Snart dags för dom att hälsa på här, lite enklara för Elias verka inte gillar annat än katterna och vaniljsåsen hemma hos dom. Tack för hjälpen ännu en gång föresten :*) Synd att det alltid bara bli en snabbvisit =/

I helgen blev det en stor dos av Lisa och en premiär fika med Francis *trevligt* Tänk va mycket man kan ha gemensamt med vissa ;)

Nog för att jag hatar kedjebred men denna typen gillar jag:
Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar om sig själv och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag dansar sjungande runt till musiken hemma då ingen ser
(fast vi har stora fönster så vem vet...)
2. Jag är lite "hemligt" kär i Eric Northman från true blood (Jag och Emelie har delat vårdnad)
3. När jag var liten var jag hopplöst kär i Michael jaksson
4. Jag använder citronpeppar till nästan allt
5. Jag älskar utländsk musik och en favorit är:  Serifovic "Molitva"
6. Jag gråter var gång jag ser en förlossningsscen på tv

Jag utmanar:

Brico

Marcus / Ida

Min Girlie

fru Walden

Stantzel

Jeanette


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0