6 Juni

Sikken helg det blev.. I fredags när vi gick och la oss tog det inte lång tid innan Elias vaknade. Jag försökte få honom att somna igen men icke. Klockan var strax innan tre då jag till slut lyckade men då gick björns larm på sökaren och Elias vaknade såklart igen. Vaknade vid 05:45 och gav Elias välling men Björn var inte hemma ännu. Lyckades somna om men det var dags att gå upp vid åtta. Hittade en sovande Björn på soffan, trött efter två utryckningar....

På lördagen tog vi det lugnt eftersom vi båda var trötta. Kimmo kom på kvällen och såg en film i biorummet medan jag och Björn spelade kort. När filmen var slut gick han till badrummet medan Tapio kom för att hämta honom. En stund senare kommer han ut och säger "Jag har typ spytt". Ni kan ju räkna ut vad min kväll gick åt till att göra... mmmm. Följande 1½ timme torkade jag spy från väggar, golv, toalett och överallt jag kynde nå. Klortin is tha shit! he he. Det blev en film och sova efter det. Kimmo hade lyckligtvis inte maginflensa men i det läget vågade jag inte chansa...

Söndagen gick vi till lekplatsen och efter det blev det crocket i trädgården. Elias tycker inte att det här med gräs är någon större hit. Han blir mycket irriterad av att sitta ute trots att han sitter på ett täcka. Max tio minuter sedan vill han in...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0