Bröllopsdag

Idag är det två år sedan jag och Björn blev man och hustru. Tänk va tiden går fort... Vi firade detta med en barnledig dag i Växjö med mat och promenad i det "fina vädret". Elias var hos sin mormor (Tack mamma) och att få vara man och hustru någon gång ibland och inte hela tiden mor och far är ganska skönt. Elias tar ju upp det mesta av tiden fast nog tycker jag vi är bra på att vårda om varandra i alla fall ;) Vi är båda lika kära nu som då vi träffades för snart fem år sedan *lycko suck* hörde du det mamma? Lycklig Lycklig lycklig (men på riktigt!) ha ha

Jag älskar dig över allt annat Pappa Björn,
Du jag och Elias

 



Kommentarer
Tina

Var kul o se dig på stan! men du.. detta kedjegrejen.. jag skippar det:P

2010-06-23 @ 18:19:32
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0