9 April

Fy fan vilken natt jag hat haft! Först kunde jag inte somna.. låg på soffan och tittade på american idol program efter program. till slut somnade jag med Diva liggandes vid magen. Vid fyra vaknade jag av att jag hade ont i magen. Jag fick sitta upp och hålla mig för magen, så satt jag i typ en halvtimma sen kom Björn hem... Han sa som förväntat "du är gravid och mycket händer med din kropp".. ingen tröst när man har ONT och det inte går över.. La mig i sängen och somnade till slut.. Har ringt barnmorksan men i emmaboda finns det ju bara telefontid en halvtimma och det hjälper ju inte mig.. ska ringa mamma, hon är expert..

Jag träffade Ivana i tisdag. kärt åteseende för det var ju flera månader sedan vi sågs sist. men det är väl så det är att bli vuxen, man har annat att göra än att underhålla kompisar hela tiden. Det blev en lunch på Emmagården.. en ganska stor lunch måste jag nog till lägga ;)

Ska göra mig i ordning och gå till röda korsett där mamma och mormor är och hjälper till denna veckan. Björn sover och det är lika bra att passa på att komma ut, när han vaknar ska jag städa hade jag tänkt. Senare idag blir det förmodligen simhallen OM mamma orkar. vi har ställt in tre gånger i stäck så vi borde väl orka någon gång.. annars blir det till att färga Emelies hår och träffa familjen Bodin/Holmgren..


Bild på begäran: På tisdag går man in i vecka 15 :)




Kommentarer
AnnSo

Åh vilken söt mage!!! :D

2009-04-10 @ 11:30:26
URL: http://www.metrobloggen.se/AnnSofie
erica

åååå vilken gos mage :D

2009-04-13 @ 11:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0