9 Augusti

Finns det något härligare än att ligga i badet med en bra bok? *Mys* Imorgon bär det av till Elias farmor, farfar, faster och farbror. Faster lär väl få en chock när hon ser hur stor han blivit, det var ju ett tag sedan sist :)

I Lördags blev det kalmar och Harrys för att fira syster. Det var lite folk till en början men sedan kom det igång. Jag hade kul, vilket jag hoppas att födelsedagsbarnet också hade. Om inte annat blev hon full he he Föresten, DJn på övervåningen borde fundera över vad han gör där det otrevliga aset! Först vägra han spela det man önskade och sedan ignorerade han både mig och syrran i minst en kvart då hon stod bredvid honom för att önska en låt.... Dagen efter mådde jag bra, det lönar sig att dricka varannan vatten kan jag lova ;)

Min Emelie & Bror & Lilla jaaaag ;)

Syrran & Simon

 



Kommentarer
Emelie

herreguuuud vad vi va vackra!

2010-08-16 @ 15:03:14
URL: http://tartmorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0