2 Juni

Ja ja, jag vet. Det är ett tag sedan jag uppdaterade MEN det härliga vädret har gjort att jag inte orkat. Dessutom har jag startat en blogg med mitt stora intressen: verklighetsbaserade böcker!
Kolla gärna sidan:
http://stulen.blogg.se/

Midsommar var trevligt. Hela familjen samlades hemma hos Stefan och Emelie. För en gång skull var vi samlade alla syskonen med barn och sambos = mycket trevligt. Alla bidrog med något till maten (själv rullade och stekte jag köttbullar som en idiot två timmar innan...). Emelie hade en grymt cool tårta hon gjort, för er som inte vet så går det att beställa av henne. Kolla gärna även in hennes blogg:
www.tartmorsan.blogg.se med bilder och annat skoj. Snygg sida med tanke på att det är jag som gjort den ;)


Midsommar och  mat ute i det fria =) Tyvärr slarvade Björnen bort kameran som jag hittade lagom tills flera av oss hade åkt =/

Tårta med fyllning av jordgubb och lime *mumma*


På kvällen tog Björn, Niklas och Stefan några glas medan ja goch Emelutt höll till ett - max två glas vin. Björn drack för första gången på 1½ år :D



Kommentarer
EM

haha vilka killar...!

2010-07-03 @ 22:03:10
URL: http://twww.tartmorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0