12 November

Förra helgen var det full rulle. På fredagen fika jag med Anna Ödlund som var nere i krokarna en sväng, det bruka ju tyvärr bli några månader mellan besöken. Dessutom hade mamma halloween middag som blivit lite av en tradition. Tyvärr kom jag och Björn på det i sista stund och kunde inte klä ut oss men lite smink funkade lika bra det... nästan! Bäst klädd var ändå Stefan som Dracula HA HA Jävligt trevligt var det men roligast måste ändå varit mamma som ville skrämma Milo men blev själv blev rädd för allt :D

På Lördagen fick jag besök av Marielle som stannade över natten. Vi hann med både film och spel och var i säng alltför sent. Den bruden är jävligt kräsen när det gäller film: det fick inte vara drama, inte äventyr men action gick bra om det inte slogs för mycket. Det fick absolut inte vara en si-fi rulle men gärna fantasy - skräck kunde hon tänka sig som om filmen var zombie fri och med LAGOM blod och död. Filmen fick gärna vara lom men absolut inte seg… Japp, leta rätt på en sådan film om ni kan!

                
                
                 

I veckan blev äntligen besöket i Kalmar av. När jag var med Elias hos läkaren sist hittade de ett blås ljud när de lyssnade på honom. Det var säkert ingen fara men eftersom Björns lillebro haft ett hjärtfel beslutade de att kolla upp saken. När vi kom till sjukhuset blev Elias mycket upprörd vilket såklart var jobbigt även för oss. De lyssnade på honom, tog EKG och kollade men allt såg bra ut. Läkaren ville ta ett ultraljud men eftersom Elias var så ledsen fick vi låna en vagn och gå runt i korridorerna tills han somnade. Även ultraljudet såg bra ut och Elias är så frisk han kan bli vilket var en stor lättnad.

 



Kommentarer
mamma

jonas var oxå bland den som såg hemskast ut...vadå jag skulle skrämma Milo,skulle jag skrämma barn,aldrig i livet.jag som e så snäll...mohaaaaa

2010-11-16 @ 11:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0