3 November

I Fredags kom Björns bror Niklas på besök vilket ledde till pinsamt mycket tvspel. Niklas och Björn var som två förvuxna barn (söta sådana) men Niklas åkte hem redan på lördagskvällen. När jag skulle lägga mig klockan kvart i tolv vaknade såklart Elias. Jag förstod ganska snart att han inte tänkte somna om så jag tog upp honom och följande sex timmar höll han mig sällskap utan att vilja sova. INGET fungerade. Vid klockan sex på morgonen bytte Björn av mig och jag kunde sova i några timmar. Elias hade inte sovit mer än en kvart under den tiden. Vet inte vad han fick för spel men han somnade inte fören min mamma kom på besök… envisa unge!


Elias växer så man hinner knappt med. Han säger ju både mamma, pappa och nänne (Nappen). Han pekar på allt han ser och vill veta vad det är, han går runt, tar sig upp i soffan och far omkring överallt! Idag när vi vaknade gick han runt i vardagsrummet och sa ”kmo” (Kimmo) stup i kvarten men jag fick förklara att Kimmo var i Nybro. Först när han fick glass slutade han tjata för då var det ”glazz” som gällde istället, dom är ju inte svåra att övertala de små  ;)

 

Tack för erbjudandet MR Terror, det låter lockande ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0