21 Oktober

Jag se det snöar, jag ser det snöar - HURRA! Varför känns det som att jag är den enda som är glad över att snön äntligen kommit? Lite tidigare än vanligt men jag gissar på att det försvinner lika fort.... Tyvärr!

Jag har varit lite off i några dagar, halsen jävlas men det kunde varit värre. Elias mår däremot bra och idag fick han besök av Emma och Isabelle i några timmar. Det lär bli fler gånger, våran gemensama vän Lisa har ju valt att stanna längre än beräknat i sitt jävla Spanien *mummel mummel* Men vad gör man? Vi får trösta varandra ;)

Björn gick och köpte ett nintendo wii, löjligt tyckte jag tills jag testade... super mario har aldrig varit så rolgit som nu! Bowling var också en favorit men Björn fick lite avsmak då jag slog hans rekord he he Det kan bli svårt att slå 2999 poäng av 3000 möjliga ;)

Meningen är att jag ska festa till det i Kalmar på lördag med Emelie, Stefan, Helena och Olala men vi får se hur det blir. Just nu är jag inte alls sugen men det kan ju ändras... förhoppningsvis.

Livet leker <3

 



Kommentarer
Jonna

Hej hej. Jag vill med ha sno :( Va fin lilleman ar i sin jacka haha so sooooooot

2010-10-23 @ 02:32:06
URL: http://jonnawalden.blogg.se/
svärmor/farmor

vilket bra kort på er.

2010-10-24 @ 20:56:29
Ivana

haha tyckte jag också,blev kär när jag såg texten:) haha

2010-10-24 @ 21:47:40
URL: http://ivanab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0