18 Januari

Igår målade mannen min golvet i källaren där han ska ha sitt kommande gym = det luktar i hela huset. Både han och jag hade svårt att sova och jag kan svära på att det var ångorna som spökade med oss! Idag tog mamma Elias så att vi kunde åka ensamma till Kalmar för att handla ÄNNU mer färg till hans jävla golv… behöver jag ens skriva att hela huset återigen stinker? Smisk skulle han ha och MASSOR… det skulle inte förvåna mig om han till råga på allt tänkt måla ett lager till *mummel mummel* 


TACK för hjälpen mamma, egentligen borde vi tagit vara på tiden och sovit men men, du vet ju hur karlar är ;)

 



Kommentarer
mamma

sova mitt barn hinner ni nog o man kan inte sova bort sitt liv ; )... o vad har vi sagt?? den fågel som är uppe tidigt hittar mask o eftersom du inte vill ha mask får du leta efter nåt annat,puss på dej mitt <3

2011-01-27 @ 20:12:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0