25 Juli

Nu var det ett tag sedan man uppdaterade igen (Förlåt Ida…) Men bättre sent än aldrig.

 

Björn har börjat jobba igen efter fyra veckors semester. Med hjälp från svärföräldrarna hann vi med det mesta som vi tänkt även om allt inte är klart. Alla fönster är målade utom de två som finns på övervåningen. Jag har höjdskräck MEN jag kom på att jag kan ju skrapa och måla så mycket jag kan från fönstret så kan Björn göra resten :P Hur som helst har vi denna veckan på oss sen har Björn 2 veckor till och då ska vi bara slappa, kanske åka någonstans =)

 

Elias försökte föresten ha ihjäl mig förra veckan. Vi låg och tittade på teve då han kom springandes. Knappt hann jag reagera innan han kastade en stor leksaksbil i ansiktet på mig. Direkt forsade blodet varpå jag fick springa och väcka Björn. Björn är lika cool lugn som alltid och gav mig papper att hålla mot såret och beordrade mig in i sängen där jag fick ligga tills det lugnat ner sig. Kan ju säga att jag trodde att jag skulle förblöda :P Nu har jag ett lagom snyggt jack mellan ögonen som förhoppningsvis kommer att försvinna med tiden… men det tror jag inte….

 



Alla förslag på hur man hämnas på en 2-åring välkommans varmt!




Kommentarer
marcus p

Aaa, nu är vi näs buddies;-) testa med å kasta tillbaka leksaken eller skrika, vifta med händerna å jaga honom.... Kanske hota med kastrering, hm.... Funkar nog inte än.... Låsa in i källaren eller varför inte bara låtsas dö av blodförgiftning nu, snacka om ångest i uppväxten:-P

2011-07-25 @ 21:40:02
Elle

Ajaj. Det lät inge vidare gumman! ;( Har dock inget bra förslag på vad du ska ge igen med? Inga fler leksaksbilar på ett tag? :P Puss!

2011-08-05 @ 14:15:18
Lilo

Haha....hur man hämnas på en fyra åring? Jadu, det var en bra fråga. :-)



Nej men ibaldn undar man ju vad de tänker med barnen. Dottern sprang med fruktkniven mot mig när hon vart arg en gång(sådär arg att hon inte gick att kontakta utan hon såg bara svart) när hon vart 2 år. Jag skrek till, och tur nog så kom deras pappa inspringande och tog kniven ifrån henne. Glad att hon blivit mer harmonisk och glad sen hon lärde sig prata. Vart jobbigt med alla utbrott hon fick i sin frustration.

2011-08-13 @ 13:04:44
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0