6 Mars

Lite uppdatering på våran helg:

Onsdag: Björn stack till jobbet vid elva på kvällen men knappt hade han hunnit stänga dörren innan Elias vaknade och Började spy. Min brors familj hade haft maginfluensan så jag var inte förvånad egentligen. Hela natten gick åt till att byta sängkläder, torka spy och lugna pojken som var livrädd och inte hade en aning om vad som hände…

 

Torsdag: Under natten drog jag ut hans säng till vardagsrummet så att han fick mysa framför teven. Jag hade sovit två timmar under natten så Björn tog Elias så att jag kunde sova lite men efter bara en timma fick jag springa ner och hjälpa till då han spydde igen. Elias somnade vid klockan tio och sov till min stora förvåning hela natten.

 

Fredag: Elias var pigg men mycket mammig. Klockan tio började  jag känna mig lite konstig. En halvtimme senare fick jag väcka Björnen som efter bara fyra timmars sömn fick ta hand om Elias. Precis som jag mittsänkte var det min tur att åka på maginfluensan :(

 

Lördag: Efter att ha varit instängt i sovrummet på övervåning sedan klockan halv elva igår fick jag komma ner en stund och se melodifestivalen. Då hade jag inte spytt på 14 timmar :)

Söndag: Äntligen är helgen över! Jag och Elias var ute och gick i trädgården för att få lite frisk luft. Vi är friska nu verka det som men vi undviker att träffa folk innan vi vet säkert att vi inte längre smittar. Jag håller tummarna för att Björnen klarade sig sdenna gången vilket ser verka som nu i alla fall =)



Elias njuter av det fina vädret :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0