18 Maj

Nu var det över en månad sedan man skrev här sist.. jag får skylla på att jag haft annat för mig… som typ ingenting :P

 

Björn har börjat jobba skift vilket har gett oss mer rutiner i vardagen. Nu äter vi middag ihop på fasta tider och det blir mer tid över som familj. Elias är sjukt galen i sin far och det räcker med att Björn visar sig så skiner Elias upp. Dock envisas han med att tro att han har två mammor… jävla unge – han kan säga svåra ord såsom giraff och damsugare men INTE pappa HaHaHa


I eftermiddag drar jag och Elias ut till Nybro och kommer hem först imorgon. Ska bli kul att få lite ”egen” tid med syster min <3 Ska ta med mig några riktigt hemska filmer också så att hon får sin skräck dos, det var ju ett tag sedan sist *Flin*


Jag får börja uppdatera oftare… tur att man har Idish som påminner mig när jag varit för lat :D



Kommentarer
svärmor o farmor

helt sjukt underbart att läsa din blogg igen

2011-05-18 @ 18:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0