18 November

Idag sov min lille prins till kvart över åtta – det kallar jag kärlek. I och för sig hade han svårt att sova igår vilket förklarar saken. På förmiddagen fick ve besök av brorsan och hans barn som bjöd på både bus och fika. Äntligen fredag! Synd bara att helgen går så fort… Nu har vi sett kjlart påm serien ”Lost” men slutet sa mig egentligen ingenting, så ni som också sett serien och förstår vad jag pratar om får gärna höra av sig :P

Jag har sedan länge vetat att man kan beställa godis via nätet men det är först nu jag förstått att man kan köpa massa skojigt godis man aldrig hört talas om eller återfinna nostalgiskt gottis man åt när man var liten. Ett bra exempel är Wonkas Jawbreakers *mmm* Hårda kulor man inte kan bita sönder som ändra smak med en sur kula i mitten ^^

    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0