24 Juli

Idag packade vi en matsäck och begav oss till Stensö där vi spenderade några timmar (varan en timme gick åt till att hitta ut ur skogen mamma lyckades gå vilse i... ) Elias var inte så road av varken vattnet eller blåsten HaHa Men men, söt han är i alla fall ;) Hann även med att byta till nya sommardäck, köpa brädor till trappan och vingal runt på modehuset.

 

Nu blir det sängen, förhoppningsvis sover barnen bättre inatt, igår var vi alla fyra vakna samtidigt under en stund. Har dock redan varit uppe och kollat till Elias som förmodligen hade en mardröm. Sötnosen satt upp och sa "Jag vill inte" uppretade gånger. När jag frågade vad han menade la han sig ner och somnade om. Ibland behöver man bara veta att mamma finns där <3

 

Leona har börjat suga på tummen. Sedan några dagar tillbaka vägra hon nappen och till råga på allt HÖR jag att hon suttar febrilt på fingrarna nu medan jag skriver  *skitunge*

 

 

 



Kommentarer
mamma

gick vilse...? jag ville ju bara visa dej HELA Stensö,mummel,mummel

2012-07-26 @ 07:00:25
kockajäveln

ljuvliga sommarbilder!:) Härligt att sommaren kommit men det tycks ha försvunnit likafort iaf här nere:(
Jo det bakas på som vanligt men inte lika ofta, vi har skiljts åt men bloggen lever kvar:)

Svar: Härligt, ska kolla ifall jag hittar några nya recept att följa, har verkligen ide torka =(

2012-07-30 @ 18:55:09
URL: http://strangebakery.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0