15 Juni

Leona (som vår dotter fick heta) har redan hunnit fylla en månad, vart tog tiden vägen?!  Det är svårt att tänka sig att även hon kommer att växa upp, jag ser ju bara på Elias hur stor han har blivit, inte minst sedan vi kom hem från BB med henne. För övrigt är livet som tvåbarnsmor precis så underbart som jag föreställt mig och jag njuter av varje sekund, speciellt då Björn tagit föräldraledigt för att vara hemma med oss :)


I början av veckan blev Elias sjuk. Näsan ville inte sluta rinna och han var hängig men på gott humör. Det svåra var att se till att inte vi andra insjuknade… vilket vi gjorde. Jag fick lite halsont och en mesig förkylning som höll i sig en dag, samma för Björn men idag var det Leonas tur. Stackars tjejen var helt täppt men nu verka det bättre och förhoppningsvis är det över på en dag även för hennes del, man kan ju alltid hoppas ;)


Nu blir det EM för hela slanten, Björnen sitter intill mig och verka like trött som jag – vi kommer att somna gott inatt det saken är i alla fall säker…





Kommentarer
kockajäveln

Naw så söt:) vet inte om jag svarat dej, minns helt enkelt inte iofs var de 2 år sedan du skrev till oss och frågade om det fanns något som vi inte testade..

Nja det finns nog inte det längre, jag gillar att tänka utanför mjölpåsen..ju galnare desto bättre:)

2012-06-18 @ 22:14:47
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Rebecca

vilket litet charmtroll! så söt! :)

Svar: Tack, söt som socker <3

2012-07-06 @ 22:09:33
URL: http://nattstad.se/baraenrebecca


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0