1 November

Nu har jag varit riktigt förkyld i över en vecka. Rösten funkar inte, halsen gör ont och till råga på allt har jag en äcklig hosta som kommer och går. Elias har börjat hosta han också men bara på nätterna. Inatt kom han in till mig vid tolv. Jag la två kuddar under honom så att han kom upp med huvudet och hoppades att lite närhet skulle göra susen. Detta funkade inget vidare - det dröjde inte längre innan Leona vaknade hon med. Klockan halv två hade jag två pigga barn – en vid varje sida i sängen. ”Det är ingen fara mamma, det är bara hosta” sa Elias och gav mig en puss på kinden HaHa Han är för go <3

 

I tisdags skulle Elias på dagis och eftersom jag undviker att gå ut var min mor söt och hämtade honom. Men det blev inget dagis, tydligen får han inte gå under lovet eftersom jag är arbetslös… Bra att man visste det INNAN. Men men, Elias fick följa med sin mormor hem så han lekta av sig lagom till kvällen *Tack*

 

Igår var jag hos optikern och passade även på att svänga förbi syrran för att ÄNTLIGEN få se mitt syskonbarn! Hon är p-e-r-f-e-k-t, det går inte att beskriva det bättre. Marielle ska hon heta också och det är personligen ett av mina favoritnamn, syrran har bra smak ;)

 

 

Var bara tvungen att dela med mig av dessa bilder som alla är tagna i oktober närmare bestämt femte, tjugofjärde och trettionde… Det går fort när moder natur är i farten :)

 

 
 
 

 

 



Kommentarer
svärmor

alltid lika roligt att läsa i din blogg.Har också varit genomförkyld i veckan men får ju sova på nätterna. Vi syns.

2012-11-02 @ 21:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0