13 Oktober

Björns bror är här på besök, just nu ser gossarna på film efter en hel dag med teve spel - Somliga växer aldrig upp HaHa själv tjockar jag mig i soffan och har ätit onyttigheter så det räcker för i år - jääävla pms! :-PElias mår bättre fast lite kinkig har han varit. Tror dock att detta beror på att han vänt lite på dygnet denna vecka. Detsamma gäller Leona som sover näst intill hela dagarna. Idag spydde hon massor och lyckades göra både mig och sin far orolig. Men, lite sömn och snuttande gjorde susen. Får hoppas att hon sover inatt, natten som var vaknade hon varje timme och skulle ligga hos mig. Tur att man är två om barnen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0