23 Oktober

Elias somnade till slut trots att han bestämt sa att han ville sova i "pappas" säng. I helgen hade vi barnens farmor och farfar på besök, med andra ord blev det familjemys för hela slanten. När dom skulle åka på söndagen sa Elias att dom kunde "åka hem nästa helg istället" HaHa Sötnos! Redan samma dag åkte jag och barnen hem till syrran där vi stannade över natten. Ingen bäbis ännu :-(Vid sex idag på morgonen hostade Elias som en galning så det blev inget dagis idag. Dock var det bara sån irriterande hosta man har över natten för han har varit okej och knappt hostat alls idag. Leona verka hakat på samma skit, hon hostar också på nätterna och själv har jag grymt ont i halsen :-/Ska ta en Alvedon och lägga mig och hoppas att man är frisk imorgon. Känner jag Elias rätt kommer han säkert in till "pappas" säng inatt men men, jag är inte den som tackar nej till gos när det vankas ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0