16 Oktober

I helgen var Niklas här till Elias stora glädje. Glad var också Björn som hade någon att leka med, behöver jag ens tillägga att jag knappt träffade gossarna då dom hade fullt upp med tv-spel, film och bastubad? :)

 

Leona har sedan snart en vecka tillbaka svårt att sova på nätterna. Hon vaknar varje timme och vill äta samt sova intill mig. Testade att ge henne hemmalagad gröt men det funkade inget vidare. Gav henne också lite yoggi och risifrutti men icke. Ringde till BVC som sa att jag skulle testa sampers gröt. Gjorde så ikväll efter att jag ammat henne så nu håller jag tummarna för att det blir mindre skrik framemot småtimmarna...

 

...Imorgon efter dagis blir det en tur till Nybro för att hälsa på min lilla tjocka syster OM hon nu inte tröttnat på att va gravid och man får hälsa på henne på bb istället ;) GUUUUD va jag längtar <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0