6 April

Solen skiner och våren är nu äntligen här. Planerna på att njuta av solskenet fick dock läggas på is då Leona startade morgonen med att spy. Nu sover hon helt utslagen efter att ha spytt till och från i några timmar. Förhoppningsvis är det ”bara” något skärp hon fått i sig och inte maginfluensa. Det återstår att se…

Elias har inte velat gå ut på trädgården sedan första snön föll men nu lekar han för fullt. Björn donar i garaget och hjälpsam som han är vår son vill han såklart vara med. Själv sitter jag inne framför teven med Leona under uppsikt…

GUD vad jag längtar efter sommaren nu! Finns så mycket jag vill göra – låna en stuga, leka med barnen vid havet, spela minigolf med maken (OCH vinna såklart), grilla med familj och vänner…  men framförallt vill jag bara njuta av värmen min underbara familjen och slippa alla dessa j*vla ytterkläder :P

 

Livet är allt bra underbart <3

 



Kommentarer
Mamma

Låter som nåt jag också längtar till..Tyvärr kan vi ju inte spela minigolf ihop eftersom du vill vinna...Mohahahaha,men allt annat kan vi nog diskutera ;) Hoppas Leona mår bättre.Kram

2013-04-06 @ 17:19:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0