3 April

Åh, sikken morgon! Vaknade av att solen sken och var på toppen humör. vände mig om för att krama om min man och kände jag illamående komma som en bomb. det var bara till att springa upp och snabbt äta något.. Nu mår jag lite bättre.. Morgonen och kvällen är fortfarande värst, jag måste äta inom fem minuter efter att jag vaknat annars spyr jag. Men annars kan jag nog säga att illamåendet gått över en aning :)

Nu ni har jag öppnat min bilddagbok, det betyder att även du svärmor kan följa sidan utan att be Louise om hjälp :) Klicka bara på adressen nedan och klicka på datumen i vänstra hörnet (kanske Louise kan vara så snäll att hjälpa dig första gången?) Du har en hel del bilder att gå igenom.. 1019 stycken närmare bestämt he he

25 fyllde jag i onsdags... en mycket lugn dag men jag börjar ju bli gammal så det är väl så det ska va :D Jag fick gå på skattjakt flera gånger under dagen, Björn hade skrivit rim med ledtrådar vart paketen fanns..  När dagen var slut hade jag hittat en hugo boss parfym, ett knivsett (ÄNTLIGEN), en cykel och så fick jag se hur garderoben blev efter att han renoverat den :) Mormor och mamma kom på besök oxå, Kimmo är sjuk och fick va hemma. Emelie och Stefan kom igår, Max är sjuk så det blev en kort fika. Tapio var oxå förbi och lämnade blommor :)

Skulle åkt till Kalmar idag men syrran dissade mig *hmmm* undra vad som va viktigare än att träffa mig och magen... Jag är ju HUNGRIG!!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0