16 April

Idag har vi varit duktiga. När björn vaknade var frukosten klar och vi åt ute på altanen. sedan har vi hållt på i trädgården hela dagen. Björn hyrde ett släp så nu är alla avsågade buskar och träd borta från trädgården och städningen i garaget är påbörjad... Jag hjälpte till och Björn va nog till och med lite imponerad, speciellt när han kom tillbaka från ristippen och jag redan hade flyttat det sista *stolt* jag bakade en paj och vi fikade ute på trappan, fan va skönt väder det har varit! Björn jobbar bara denna natten oxå sedan blir det skift. ska bli skönt att ha honom hemma om nätterna, älskar att somna intill denna mannen :)

Var på ultraljud onsdags. Läkaren sa att anledningen till att jag har ont är jag har ärr sedan jag opererade bort systan för några år sedan. dessutom växer ju magen så.. inget att va orolig för. Jag fick oxå se den lilla saken (och det är bara en) det var helt obeskrivlig! Läkaren visade huvudet och sen fötterna och själklart sparkade den lille till honom när han var och tryckt på mammas mage ^^ Om två veckor blir det kalmar igen, fast då handlar hela besöket om att se bebisen, denna gången var det ju bara för att se varför jag hade ont... men nu när jag vet allt allt är bra kan jag stå ut med det ;)





Kommentarer
Emmy

Maria - gud vad kul att du ar gravid :) och sa fint gravid du ar! nar vantas den lilla? Kram Emmy

2009-04-19 @ 20:28:21
URL: http://emmygotesson.blogspot.com/
Liv

Vad vacker du är i gravidmage!

2009-04-24 @ 14:29:21
URL: http://livleverlivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0