24 Augusti

Nu är det en vecka sedan vi avlivade Diva och jag tycker fortfarande att det är mycket jobbigt. Det är tomt hemma och framför allt tyst. Björn jobbar natten och det är då man verkligen känner sig ensam. Men jag tröstar mig med att jag kommer bli mamma inom 6 veckor och därför inte ska klaga. Mattes Gos har det bra vart hon än är.

Jag har mycket problem med min foglossning som ni nog vet och har börjat att gå med kryckor. Detta är grymt jobbigt och framförallt tråkigt! *gah* Men jag har lärt mig att hoppa fram ganska fort nu he he jag racar mig fram på emmabodas gator så det är bäst att ni ser upp!


Jag ska hem till mamma och ta en fika nu hade jag tänkt sedan blir det barnmorskan och Nybro. Ska hälsa på syster och stannar förmodligen över natten. Jag har gjort mig förtjänt av det tycker jag, denna veckan har jag hunnit med att damsuga, svabba, tvätta, stryka, tvätta fönster inne OCH ute (Jag begav mig dessutom hem till mamma och tog hennes fönster på utsidan bara för att jag är så jääävla söt). Jag har självklart också diskat och lagat mat varje dag så nog har gjort mig förtjänt av lite semester till nybro?



Kommentarer
mamma

ja,tack för hjälpen med fönstren du är så söt o duktig.jag e oxå stolt över hur fint Björn har gjort det i nya sovrummet,kanon

2009-08-24 @ 13:12:26
tina

Självklart e du värd semester :D

Men du.. låter jobbigt att du måste ha kryckor, själv e jag för stressad för att må bra, o det känns inte bra =(

2009-08-24 @ 16:03:58
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
svårmor

att du orkar !!

2009-08-24 @ 22:07:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0