25 Augusti

Hemma igen, det har varit mycket gående både igår och idag. Igår lurade Helena ut mig på värsta trippen till baroness för att äta... men det var stängt så vi fick gå tillbaka hela vägen mot Nybro centrum. Juventus blev det till slut efter mycket om och men... men gott var det *klappar magen* jag stannade över natten till Helenas och Olas lycka, dom får aldrig nog av mig vet ni ;)


Idag har jag och mannen varit i kalmar. Jag har varit på förlossningen och kollat hur det ser ut. Jag är fortfarande nervös men jävla va redo jag känner mig (säger jag nu tills jag ligger där och vrider mig) Ha Ha Nej men allvarligt, kvinnor har fött barn i alla tider, detta klarar jag ;) Vi har inhandlat det mesta inför barnets ankomst. Det som fattas är skötbord och grindar men det ska vi hämta imorgon. Tiden går fort, idag är det bara 6 veckor kvar innan beräknad ankomst.. 6 veckor... = 42 dagar...

Magen vecka 34 + 0




Kommentarer
tina

Åhh tiden går fort.. vi kan byta...!

2009-08-27 @ 15:53:58
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0