12 Augusti

Syster min har hunnit fylla 24 år, den lilla skitungen! Hon fick en bra dag trots att Ola inte gav henne tårta på sängen *hmf* (det glömmer jag aldrig Ola lille) Det borde vara lag på att man ska få tårta på sängen när man fyller år...

Björn har börjat jobba igen. Det är inget vidare då han sticker till jobbet klockan tio och lämnar mig ensam heeeela natten. fast jag är ju i och för sig inte ensam *Ler*

Vi var på Ullared förra veckan. Björn hittade massa kläder men jag hittade bara 4 plagg. Det fanns inget stort utbud till gravida men vi hittade en hel del till bebisen. Resan dit var jobbig på grund av att jag fortfarande hade ont. jag gick till läkaren i fredags och han hade samma teori som barnmorskan - att det är all halsbränna som gett mig magsår som spökar och gör ont. jag fortsätter att dricka den medicin jag fick och hoppas på det bästa. Det har blivit mycket bättre i alla fall :)




Kommentarer
Tina

det var dåligt av Ola!! :P



Naww tråkigt att din man bara lämnar dig om nätterna..!! men som du själv skrev.. du sover inte själv:P

2009-08-13 @ 13:30:36
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0