11 December

Idag var det en man och tittade på hur det gått med läckan i källaren. Det var ju drygt en vecka sedan dom var här och rev upp tacket i källaren och bytte rör. Förmodligen får vi riva upp lite till på andra väggen innan det oxå börja läcka men det är en kostnad vi får ta helt själva eftersom det inte har med den första läckan att göra.. Vi får se hur det går. Dom satte in en löuftavfiktare som ska gå på i två veckor. Jag är glad att det inte blev värre än det var...

I Onsdags var jag och Björn och vaccinerade oss mot denna jävla influensan. Fan va trött jag är på allt snack om den! Hade det inte varit för att jag haft min lille son hade jag inte vaccinerat mig alls. Dålig blev jag oxå men det kunde nog varit värre.. Har bokat tid till läkare för Elias oxå fast inte på grund av influensan. För er som inte märkt det så är han lite sne min lille pojk. Det är säkert ingen fara med det men man vill ju veta. kan ju ha med nacken eller annat att göra, han ju sina konstiga ideér om hur han ska ligga och så. Det är som sagt säkert ingen fara MEN det gäller att vara ute i god tid om det är så...

Ikväll blir det "idol final" med min underbara familj. Björn ska vara hemma i en månad nu och det är något jag sett framemot länge. Det har inte blivit mycket tid alls över till varandra men så visste vi ju att det kunde bli. Ska ner och börja med maten nu och även passa på att mata Elias.

Dags för fredagsmys *ler* åh, vad jag hatar det ordet.. "fredagsmys"... men mysigt, det är det ;)




Kommentarer
Ida

Tycker det är dags för en uppdatering snart =)

2009-12-30 @ 13:27:31
URL: http://viva-la-ida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0