5 Juli

I Helgen har vi varit på besök hos Björns familj, extra trevligt blev det eftersom mamma och mormor förljde med =) På fredagen grillade vi och umgicks, vi var inte där fören klockan sex på kvällen. Det började regna när vi skulle lämna emmaboda men vi åkte i alla fall. fast vädret har varit toppen hela helgen.

Lördagen var vi i Vadstena och tittade på det som fanns, vi åt ute i parken vid slottet och hade hur mysigt som helst! Birgit är duktig på att laga mat hon. Vi gjorde också en liten utflykt till slussarna och på kvällen blev det fika vid svartån. Kort sagt har helgen varit underbar och alla är nöjda :)


På söndagen åkte vi runt ett tiden, Björn skulle börja jobba vid sex på kvällen. Efter några mil bevittnade vi en bilolycka och var först få platsen. Lyckligtvis gick det bra med mamman och dottern som satt i bilen. jag letade fram en klubba till den lilla flickan som var chockad men som sagt okej...

Jag var hos barnmorskan och tog prover i onsdsags. allt såg bra ut och jag har gått 27 veckor på tisdag :) jag läste lite på nätet och enligt den sidan jag kollade på så är fostret nu 33,5 cm lång... det är ganska stort tycker jag ha ha

Imorgon blir det Kalmar, ska byta kjolen som inte passade och passa på att rasta syster min. Stannar nog i Nybro tills på tisdag. Om allt gå som planerat ska jag också lämna Enzo till en ny ägare. Inget är bestämt ännu men en familj har hört av sig och verka passa in ganska bra på det vi krävde så.. synd bara att vi inte kan ha kvar honom :/
 








Kommentarer
Danne

Ja det gäller att ligga i, men klart jag tar mig tid att njuta av sommaren med. Ni värkar ha haft en toppen helg =)

2009-07-06 @ 17:13:43
URL: http://spittan.blogg.se/
Tina S

Titta så fin mage du har fått!!! Bra att allt e som det ska med :D

2009-07-08 @ 11:58:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0