31 Juli

Först måste jag väl säga grattis till lillebror som fyller 12 år idag, jävla va tiden går fort - nästa år är han ju tonåring! den lilla snorungen.. En fin dag fick han i alla fall, hoppas jag.. Vi stack hem vid fyra då jag inte längre stod ut. Jag kunde inte sitta för då gjorde det ont i magen och ryggen och gud vet vart och stå funkade en stund men sedan blev även det jobbigt.. har legat på soffan en bra stund men det hjälper inte heller. Björn skulle se något på teve så jag passade på att rymma till datorn. Numera sitter jag bara vid datorn två gånger om dagen, det vill säga en stund på förmidagen och sen på kvällen. Jag ska undvika att gå i trappor och datorn är ju på övervåningen så..

Har knappt sovit på tre nätter. Vaknar av att jag ligger obekvämt, att det är för varmt eller för jag har ont. Fick tips på att man skulle ha fler kuddar och det hjälper en del (en mellan knäna och en under magen) och jag fick låna en glidmatta som gör det mycket enklare att vända sig om... knappt 10 veckor kvar att gå *Längtar*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0