19 Juli

Klockan är inte ens tolv och jag har redan smällt i mig massa gottis! Har blivit en ful vana med massa sötsaker men bebisen vill ha det bebisen vill ha :D Till exempel frukosten igår: två rostade mackor, havredryck och en kexchoklad. Frukost idag: två rostade mackor, havredryck och en glass (frukost imorgon: två rostade mackor, havredryckt, kexchocklad OCH glass? ha ha) Ser framemot middagen då jag ska äta grillat med tzatziki *mmmm* Mamma bjöd på middag i torsdags och hennes mat är gudomling, speciellt hennes tzatziki ;)

Jag är mycket trött. Jag tycker det är jobbigt att gå men jag försöker röra på mig så mycket som möjligt. Ska inte klaga, jag vet ju att jag hinner gå upp en hel del innan det är dag för lillen/lillan att komma ut. Andningen är inte vad den brukade vara heller. Jag blir lätt andfådd och tycker det blir "tungt" att andas till och från..

I fredags lagade björn middag, jag har verkligen världens underbarasta man. Han hjälper till med allt och är alltid lika omtänksam. Så skönt att ha honom hemma nu under semestern, längtar tills vi ska iväg på vår lilla mini semester. Vi har bestämt Öland men inte när. Vi har en del att göra hemma i sommar så det får bli när det blir. Björn har redan börjat riva tapet i gästrummet och vi har varit ute i trädgården ihop (jag plockade mest lite medans Björn klippte häcken och gräset..)




Kommentarer
Tina

Låter som du trivs =) Ger dig all lycka :D

2009-07-19 @ 14:30:30
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Anna

Tänk på att du andas för två när du är gravid, därför man blir så anfådd :)

2009-07-21 @ 09:31:06
URL: http://alexandersliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0