5 Juni

Igår var jag i Nybro och hälsade på Syster min (det har blivit en hel del Nybro för min del) Hon bjöd på en mycket fin lunch *klappar magen* Hon vet hur hon får mig på fall... Ola körde hem mig och fick se hur vi bodde, Björnen hade fixat en minst sagt godkänd fika ha ha

Idag åkte jag och Björn till kalmar men det blev inte så mycket gjort där. Köpte lite blommor till trappan (fick iden av syster som pysslat massor) Hälsade på Helena och Ola och hämtade Kimmo som sovit där över natten...

Ska se film nu, började se "alien 2" förra veckan och har inte sett klart den än, grymt tråkig men Björnen måste också få välja ibland. har vi tid så kanske det blir "13 ghosts" också som JAG valt ut.. gick och la mig redan elva igår så idag är jag pigg.. en stund till =)

Magen växer, har ingen koll på hur många veckor längre men jag tror jag gått 23 nu :) Tiden går grymt fort..




Kommentarer
Jonas

Massa Nybro o inte har du velat träffa mig än.. Fy på dig.. :P

Alien 2 är gryyyymt mycket bättre än 13 ghosts bara så du vet.. ;)

2009-06-06 @ 13:15:48
URL: http://zirilan.is-a-geek.com
Tina S

fin mage :D

2009-06-11 @ 21:51:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0