20 Maj

I Helgen var vi i sya hos Björns familj, alltid lika trevligt att hälsa på. Magen växer och Jag börja se gravid ut på riktigt. Björn bara skrattar när han ser mig :D det är sann kärlek det!

Jag klippte mig igår.. tog med en bild och visade men det blev inte ens i närheten av hur jag ville ha det. kanske hade det hjälpt om hon TITTAT på bilden mer än en gång.. men men *Tar mig i håret* Jag ska klippa det kortare nu när det endå är fel.. ska jag va ärligt så bryr jag mig inte ha ha jag har tappat mycket i och med gravidteten och det är skönt att inte ha håret i vägen..

Ska stryka och göra i ordning lite hemma nu, ska iväg till Nybro vid tolv. Ska hälsa på Helena och är tillbaka tidigast imorgon, det beror på hur bra hon matar och rastar mig ;)

I Övrigt mår jag mycket bra, livet leker och jag är såå lycklig lycklig LYCKLIG




Kommentarer
tina

det där med att klippa sig hände mig med.. jag ser ut som en 75 åring för fasiken!! usvha.. inte likt korter alls!

2009-05-26 @ 20:30:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0