12 Maj

Idag blir det nog fullt upp, håller  på att tvätta och ska till simhallen med mamma (om hon inte avbokar igen) och fika med Emelie :) Arbetsförmedlingen ringde idag och dom vill sätta mig på projekt "arbetsgaranti" vilket jag tycker är ganska löjligt. Varför går man till arbetsförmedlingen om man inte får ersättning? jag får ingen a kassa eller några som helst pengar, inte kommer jag att springa på arbetsförmedlingen varje vecka (flera gånger i veckan?) bara för att? Jag blir så trött.. men ska gå på mötet för att jag är nyfiken. Har det någonsin kommit något gott ur arbetsförmedlingen? tsss

Igår låg jag och björn i sängen och pratade lite. han la handen på magen och skrattade, han såg att det buktade ut på ena sidan och la handen där...  Så nu har han känt bebisen för första gången *Mys* jag kan inte få nog av att klappa denna mage!

Har börjat skriva för fullt nu :) jag har hittat en sida där jag kan trycka min berättelse till en bok men kommer kosta.. Jag vill ju bara ha ett exemplar. Jag har hittat billigare sidor men då kan folk beställa boken från sidan och det vill jag inte.. än. Jag vill först att folk  i min omgivning ska läsa och säga vad dom tycker så att man kan göra lite ändringar sen får jag se om jag skickar iväg den.. men det ska va på mina vilkor :)


Kommentarer
Ivana

haha måste ju lite i alla fall:) det är ju hur najs som helst att sova:) man kan drömma sig bort:)

2009-05-12 @ 12:42:47
URL: http://ivanab.blogg.se/
AnnSo

Jo efter 90 dagar på arbetsförmedlinge får du pengar??

2009-05-13 @ 18:00:49
URL: http://www.metrobloggen.se/AnnSofie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0